2010. július 17., szombat

eltelt egy hét...

Eltelt egy hét anya nélkül. Ancsával s vandával nagyon jó volt, bár Szerdától volt egy kis sírás amikor apa elindult dolgozni! nagyon jól viselkedtem náluk s ha kimentünk ott is. Képzeljétek még busszal el is mentünk egy nagyon jó játszótérre, a hajósra s ha azt mondta Ancsa fogjuk meg egymás kezét szépen megfogtuk.:)
Alvásnál is minden simán ment, még hamarabb elaludtam mint Vanda s jó sokat 2-2,5 órákat aludtam.

Anyára azért mérges voltam, hogy nem volt velem a héten. Párszor anya elé mentünk a központba s nem engedtem neki, hogy hozzám érjen, rögtön elhúztam magam s mondogattam: -Nem, nem, nem...
Ma anya megkérdezte tőlem, hogy menjen e dolgozni Hétfőn, s én mondtam, hogy NEM!!!! De jó lenne ha maradt volna még velem egy kicsit!....
Jövő héten Mamánál leszünk, már holnap ott alszunk...
Szerintetek ott is olyan jól fogok viselkedni, mint Vandáéknál?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers