2010. július 8., csütörtök

Vácon a kis Bélánál

Tegnap s ma nem túl sokat voltunk itthon. Tegnap Misivel mentünk a városba, ma pedig végre már elmentünk Vácra anya barátnőjéhez. A kisfia Béla nagyon aranyos baba, s élőben még szebb mint fényképen. Vonattal mentünk 25 perc volt az út s ők vártak minket az állomáson. Elmentünk a Postás játszótérre, hogy egy kicsit mozogjak majd felmentünk hozzájuk. Kb 15perc keserves sírás után elfogadtam a tényt hogy nem megyünk el tőlük ott maradunk. Elkezdtem játszani majd amikor a Béla baba elaludt megebédeltünk. Ahogy ő felkelt én akkor aludtam el. Anya csodálkozott is hogy milyen jót aludtam idegen helyen, de 2 órát aludtam s alig akartam felkelni. Krisztiék kikísértek a vonathoz minket. haza a vonat út már nem tetszett annyira le akartam minden megállóban szállni. Apa kijött elénk s így nagyon hamar otthon voltunk









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers