2010. július 24., szombat

mamánál

Ezen a héten Mamánál voltam. Vasárnap és Hétfőn anyáék is ot taludtak, de Keddtől minden délután haza jöttünk.
nagyon jól elvoltunk ketten mamával. Játszótereztünk, aztán már ebéd idő volt s jól beebédeltem szinte minden nap s tele pocakkal milyen jókat aludtam. Egyedül alszom el mindig, Anita ágyára teszem az autókat amikkel aludni akarok, lefekszem, mama kimegy s pár perc múlva már alszom is. Az egyik délután fél 5 után keltett fel s így este 11ig voltam fenn.
Tegnap már volt egy kis sírás amikor apa ott hagyott reggel. Délután jött anya s mindent elmeséltem neki, hogy mit csináltunk s mindent meg is mutattam neki.
Most volt az első éjszaka, amit mamánál töltöttem apáék nélkül. Anya nemsoká indul ide hozzám, elmegyünk mamával a piacra.
Reméli, hogy semmi baj sem volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers