2010. október 15., péntek

Már a második! :)


Ma lettem két éves! :) Jól eltelt az idő...
Reggel a bölcsibe vittem be piskóta tallérokat s a nagy öröm közepén anyának csörgött a telefonja 11,30-kor hogy lázas vagyok, megy a hasam és hánytam is. Apa azonnal jött értem, akkor már mindenki aludt a bölcsiben (12-órakor) s engem is úgy keltettek fel, de itthon még 2 órát aludtam. felkeltem s semmi bajom sem volt, nem is voltam lázas, anya is rohant haza s meglepődötten látta szerencsére, hogy kutya bajom sincs. Délután elmentünk a doktor nénihez, mert a bölcsis füzetembe bele kell hogy írja, hogy mehetek . kedden már elvileg újra elkezdhetem a bölcsit, de ha lesz valami bajom a hétvégén vissza kell mennünk.
Jó kis szülinap. Nagyon sok köszöntést kaptam, köszönöm mindenkinek!
És az ajándékom hol van? Anya egy internetes áruházban vásárolta meg s majd csak 20,-án szerdán szállítják ki, de én akkor is nagyon fogok neki örülni de nem árulja el addig hogy miket kapok...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers