2010. október 3., vasárnap



A héten folytatódott a hisztim s ahét közepén anya végre rájött mi is a baj forrása, a hiányzó 4 fogamból 3 kibújt valószínű ez volt a nagy probléma.
Tegnap mamánál voltam amíg Apa és Misi szétszedték a konyhát. nagyon jól éreztem magam Anitával és Mamával, sokat játszottunk, Anita ha átküldi a fotókat és videót akkor teszünk is fel ide. Busszal mentünk reggel el Mamához, bementünk a Bosnyákon a piacra majd Anyával este amikor jött értem haza buszoztunk
Ma nagyon sokáig aludtam magamhoz késest 8.15-kor keltem nagyot sétáltam és motoroztam délelőtt. Voltunk megnézni Domi kutyát és a másik kutyát akinek nem tudjuk a nevét, megnéztem Manci néni utcájában az útépítési gépeket is :)
Nagyon jó volt ez a hétvége is...De holnap már Hétfő...


Kutyus hol vagy?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers