2010. szeptember 26., vasárnap

hisztis nap

Anyáék szerint ma nagyon nem önmagam voltam, viccelődtek is rajta, mit ehettem, hogy egész nap hisztis vagyok?
Délelőtt elvittek a Bauhausba, pedig én nem akartam menni. Szinte már üvöltöttem a boltba így kijöttünk a boltból s néma csöndben hazamentünk. Tudtam, hogy valami nagyon rosszat műveltem de ez a hiszti otthon is folytatódott...majd egyszer csak átcsapott önfeledt autózásba.
De mivel Apáék nagyon akartam menni délután vásárolni így megint útnak indultunk s ismét nem tetszett. S miért ne a Praktikerben nem volt az amit akartak, így a Bécsi úti áruházba kellett elmennünk. Ott rohangáltam, anya alig bírt velem. Mint 2 Duracell nyuszi egyben...:)nem tudták miért pörgök ennyire. Itthon aztán mint egy jó kisfiú elvoltam most meg alszom.
Holnap bölcsi szerintetek lesz kedvem reggel menni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers