2010. szeptember 4., szombat

3. nap a bölcsiben-megbékélés

Tegnap reggel Palkó vitt el minket a bölcsibe, mivel apának iskolába kellett mennie. Be se akartam ülni az autóba, sírtam s mondogattam, hogy nem, nem, nem. De mire odaértünk megbékéltem, hogy Ő hozott el.
Szépen átvettem a cipőmet s bementünk anyával de kezdtem a hisztit így Ági néni mondta anyának:
-Anyuka drasztikus megoldás következik tessék kimenni.

A többi anyuka se jött be, de csak én sírtam. Egy idő után Erika néni elküldte az anyukákat hogy el lehet menni, majd 11,15-re jöjjünk vissza az ebédre. A bölcsi udvarára se engedték be az anyukákat, mert mi akkor még kinn voltunk s készültünk be az ebédre.
nagyon ügyes fiú voltam, ettem ittam s jól éreztem magam,de azért nagyon jó volt anya, hogy jöttél:))))
Bölcsi után elmentünk mamához de most buszozni s villamosoznunk is kellett s a villamos nagyon tetszett!:) Amíg aludtam anyu elment nekem ruhákat vásárolni a Minimanóban, de melegítő nadrágot amit szeretett volna venni az nem volt fiú 92-es méretben. Nagyon mérges volt mert hétfőre szeretett volna legalább 5 darabot venni nekem. kaptam 2 db Scamp bodyt, azok úgy is kellenek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers