2010. szeptember 2., csütörtök

2. nap a bölcsiben-ordítottam

MA reggel sem akartam menni a bölcsibe, már öltözködésnél nem volt jó semmi.
Ahogy beértünk elkezdtem sírni és a tízórai sem hozott lázba, én csak ordítottam s ordította. 11 ig lettünk volna de 10 után egy kicsivel azt mondta Ági néni ennek nincs így értelme, menjünk haza. Ma 4 új gyerkőc jött s van aki fiatalabb, mint én és már az anyukájuk kint voltak csak én lógtam anya nyakán...
Ahogy kimentünk ott az udvarra már semmi bajom sem volt el se akartam jönni. Itthon aztán a játszón találkoztam a Vandával, játszottunk, boltba voltunk s majd most délután elmegyünk Újpestre egy kicsit csavarogni.
Anya nagyon reméli, hogy sikerül megszoknom a bölcsit mert ez a ma délelőtt borzalmas volt.
Kinek hogy megy a bölcsi-ovi beszokás?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers