2010. szeptember 8., szerda

alszom...

Tegnap annyira elfáradtam a bölcsiben, hogy az udvaron játszás helyett Ági néni ölében szunyókáltam egyet. Ebéd után anya jött is és mentünk haza s egészen estig egy percet sem aludtam, pedig délelőtt csak 15 percet alukáltam. Átmentünk Ancsáékhoz hogy anya új külsőt kapjon, nagyon meg voltam lepődve ahogy láttam, anya haja egyre kisebb s kisebb lesz.
Anyáék beszélgettek s én a kanapén már majdnem eldöltem, de otthon mégsem tudtam aludni, apa hazajött s miért aludjak, ha érdekesebb dolog is van?
Ma a bölcsiben aludtam. Anyának 1re kellett jönnie de mivel mindenki nagyon szépen aludt így az anyukákat haza küldték, jöjjenek vissza 2 órára. Anya gyorsan készített egy képet, ahogy alszom, olyan aranyosak voltak a gyerekeke, mindenki ugyan olyan kis takaróval nyakig betakarva, egymás mellett aludtak:)Én aludtam a legtovább az új gyerekek közül 2,45-kor keltettek fel akkor kell ugyanis felkelnünk. Reggel bevittük a cicámat, vele aludtam s nem hagytuk ám ott a bölcsiben egyedül hazajött velem s holnap ő is jönn a bölcsibe, együtt fogunk járni.
A bölcsimről pár kép!

Anyukám az új hajával, nagyon fura még...


alszom...


a kis vonat az udvaron


a lefedett homokozó és a kis alagút, ez a kedvencem:)


ilyen aranyos kis dekorgumiból készült képek vannak mindenhol az épületben

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers