2010. szeptember 1., szerda

Bölcsibe megyek

Hétvégén anya már beszélt nekem a bölcsiről, hogy megyünk a héten oda játszani s milyen jó lesz. Nem is figyeltem rá, de biztos értettem valamit belőle.
Hétfőn és kedden Vandánál voltam, s ma megyek bölcsibe.:) Anya másfél hétig itthon lesz szabadságon,milyen jó lesz megint együtt egy kicsit...:)
tegnap anyától kaptam egy benti kis cipőt amit ma viszünk a bölcsibe, este már mindent össze pakolt amit vinnünk kell amíg én a a szobámban rendezkedtem. Hallotta hogy a dobozokból borítom ki a játékokat de a látvány még Őt is meglepte. Kis kupit rendeztem de segítettem összeszedni! :)
Remélem tetszeni fog a bölcsi, eleinte biztos, majd ha rájövök, hogy mindig s mindig mennem kell akkor biztos lesznek hisztik...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers