2010. október 8., péntek

Niki az új barátnőm

Van egy új barátnőm, Ő Niki. nagyon szép és aranyos kislány. Apának a héten mondták a bölcsiben, hogy Niki nagyon barátkozna velem, de engem nem érdekel, mindig arrébb megyek ha közeledik, pedig nagyon szorgalmas, mert ahogy beérek a csoport szobába már kiabálja: - Bálint, Bálint!
Ma Anya jött értem de mi még uzsiztunk s együtt öltöztünk át Nikivel, akiért az anyukája már szintén jött. Anyutól kaptam egy Kinder Pinguit amit nagyon szeretek s adtam belőle Nikinek is s puszit is kapott tőlem.
A buszmegállóban mi vártuk a buszt s még ott is adtam neki egy puszikát, majd amikor Ő elment Vanda juthatott az eszemben, mert mondtam: -Vanda. Anya nagyot nevetett, hogy Ő nem Vanda, nem Vandát pusziltam meg! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers