2010. október 23., szombat

Szülinapi bulim

Ma tartottuk meg a 2. szülinapomat. Laciék, Misi és Györgyikéék sajnos nem tudtak eljönni de itt voltak velünk Palkó, Manci néni, mama, Anita és Erzsike.
Kaptam ajándékokat is : kis Vakond figurát, Bob mester laptopot, Dzsungel könyve kirakós könyvet, Gordon és James vonatokat.
Nagyon jól éreztem magam, jó kis délután volt.
Anita és Laci készítette el a tortámat ami mozdony volt. Jó nagy volt, ha Anita átküldi a képeket nektek is megmutatom:) Nagyon szépen el tudtam fújni a gyertyákat, 2x fújtam el annyira tetszett nekem. :) Vonatokat ki is próbáltuk, összeállítottunk egy nagy pályát s már a mozdonyok mentek is.
Holnap délután Laráék és Vandáék jönnek át hozzánk.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers