2011. október 8., szombat

az elős hét

Már vége 1 hétnek, az első hetemnek az oviba. Nagyon szeretek járni, még nem aludhattam ott, így Apa 12.30-ra minden nap jött értem. Csütörtökön már mondtam is Anyáéknak, hogy holnap már ott szeretnék aludni! :)
Az ovónénik s a dadus néni nagyon aranyosak, a gyerekekkel semmi gond, egy kisfiúra panaszkodom Apáéknak aki mindig megüt, nem tetszik neki, ha valamivel játszom.
Ez egy kicsit bosszant, hogy egy vadállat gyerek is van köztük, de a kedves szülő nem látja, hogy a gyereke agresszívabb, mint a többi, ha lemennek pl a játszótérre?
Képzeljétek kedden már kirándulni is voltunk a Rex otthonba Káposztáson. Sok sok mesélni valóval tértem haza, Marika néni dadussal almát adtunk a malac szájába, láttunk kecskéket is stb...
Szerdán alkotás napunk volt, festettünk sünit s ragasztottunk rá színes faleveleket.
Nagyon szeretek oviba járni...én már nem vagyok bölcsis! :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers