2011. október 3., hétfő

ovis életem kezdete

Első nap az óvodában...nagyon jól éreztem magam.
Apa vitt, anya sajnos nem tudott elkísérni. Kicsit pityeregtem, de délben mikor eljöttünk a Szilvi néni azt mondta egyáltalán nem sírtam, nagyon jól viselkedtem, minden rendben volt. Az oviban ebédeltem, s még ettem, amikor jöttek anyáék.
Képzeljétek, holnap már kirándulni megyünk! A szomszédba káposztás megyerrel megyünk át a REX kutyaotthonba, busz jön értünk. :) Nagyon várom... Végre kipróbálhattam a számomra új játszóteret az oviban, játszottam a sok új játékkal.
Azt hiszem jó hely ez az ovi is, a gyerekekkel majd jóba leszek s lesz sok barátom. 25 en lesznek egy csoportba, 12 fiú lesz 13 lány.
Már alszom, hogy minél hamarabb reggel legyen s induljunk a busszal....:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers