2009. július 23., csütörtök

7vége-vihar-hőség-mama-orvosnál

A 7vége mint minden hétvége szinte elrepül... Szombaton nagy vihar volt, épp, hogy hazaértünk már kezdődött is. Nagyon féltem, hisz nagyon sötét lett és nagyon erősen fújt a szél.
Kedden apa vigyázott rám és Vandára, mert Ancsa levágta anyu haját, új anyukát kaptam, nagyon szép lett, de nekem úgy is tetszett. Ami a Vandának kellett az kellett nekem is, de mivel Vanda már egyedül szalad én még mindenhová apát ugráltattam, hogy menjünk utána. Nem vagyok irígy de ami az enyém az az enyém...
Tegnap reggel elmentünk megint mamához ma jöttünk reggel haza mert menni kellett egészséges rendelésre. Mivel éjjel nem sokat aludtam, vagy inkább nem jól aludtam és a doktornő csúszásban volt mire bekerültünk már nagyon álmos voltam. Méregettek a mérlegen, centivel mindenemet nem hagytak békén, ordítottam is... 72 cm és 11.6 kg vagyok. Leszek még több is ne ijedjetek meg :) Most alszok.. Anya reméli, hogy jó sokat.
Boldog szülinapot anya! Puszi mindenkinek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers