2009. július 1., szerda

Mit egyen a baba?


Mit egyen a baba? Nehéz kérdés. Sokan azt tartják, hogy 6 hónapos koráig csak szopizzon, s elég akkor elkezdeni a hozzátáplálást. A doktornéni azt mondta anyának mikor 3hónapos lettem, nyugodtan elkezdhet adni "mást" is. DE mi is az a más? Először répa, alma, sütőtök, barack, cékla levet, de nem mindegyiket szerettem. A cékla nem ízlett. Később jött az alma, banán... pürék, amiket imádok még most is. Anya sok baba ételt vett és vesz most is, amik nagyon finomak. HA gyorsan kell valami kajcsi az mindig kéznél van. Imádom az őszibarack vagy sárgabarack pürét almával. A zöldségpürék annyira nem ízlettek, a gyümölcs jobb.
Fél éves koromban kaptam már husit, furcsa volt, de hát a husi egy pasinak elengedhetetlen. Glutén tartalmú ételeket is elkezdtük. A Hipp-es babakeksz rögtön a kedvencem lett.
Mostmár, hogy lassan 9 hónapos leszek, mondta a védőnéni mikor itt volt nálunk, hogy már mindent ehetek, az igazi felnőtt ételeket is, csak nem annyira fűszeresen. De annya ezt még csak ritkán ad nekem, pedig én mindig kíváncsi vagyok, hogy Ők mit is esznek.Milyen jó dolgom van... Vanda anyukája Ancsa szokott áthozni nekem finomságokat, ha többet készít, mint amennyi a Vandának kell.
A sajt. A sajttömbök fogyni fognak a hűtőből, csak egyszer legyek akkora, hogy ki tudjam venni ...hihihi:)

Babaszakácskönyv ingyen? Töltsd le te is. Anya már megnézte jó receptek vannak benne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers