2009. július 19., vasárnap

Mamánál pancsoltam





Péntek reggel elmentünk Mamához. Anita szabin volt így segített felfújni a medencét és a tartozékait, mint az úszógumit. Miután Mama hazajött engedtünk bele vizet és olyan jót pancsoltam, nagyon jó volt. Jól el is fáradtam, a délutáni alvás után kimentünk a játszótérre. Anyát mindig a csúszdához húztam, hogy csúszunk még de egy idő után Ő már nem akart csúszni pedig olyan jó volt. Néztem a nagy fiúkat, hogy Ők mit csináltak a kicsik nem érdekeltek. Sokszor körbejártam anya kezét fogva a játszót de mindig a csúszdánál kötöttem ki. A homokozóban is odamentem a lányokhoz s felkaptam a vödrüket sétáltam vele, az új szerzeménynek nagyon örültem. Mamánál fürödtem meg, s nem is később jött apa s mentünk haza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers