2009. július 7., kedd

Imádok pakolni!!!



Imádok pakolni, bármikor bármit. Az újságokat, a könyveket, cipőket...csak valami olyan dolog legyen ami nem az én játékom. Tegnap segítettem anyának kipakolni a mosógépből és kiteregetni. Nagyon élveztem. Amikor még mosott a mosó-masa-masina megnéztem, hogy kavarja a ruhákat, nagyon érdekes volt. Milyen jó, hogy elöltöltős gépet vettek anyáék, most mindig meg tudom nézni, hogy is lesznek a ruhák tiszták. Csak úgy húzogattam a ruhákat ki a gépből amikor már lehetett. A fotót később majd felteszi, csak még a gépen van.
Az íróasztalba is szeretek bemászni, kiszedni anya kedvenc újságjait, néha egy-egy oldalt megtépkedni, de sosem haragszik rám....Lehet Rám haragudni ezért vagy bármiért is??? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers