2009. július 16., csütörtök

elfáradtam de nagyon...

ma reggel ahogy felkeltünk mentünk is Káposztásra Alexékhoz. Mivel ilyen nagy melegek vannak már, így ilyen korai délelőtti időt választottunk a találkára. Alex nagyon nagyot nőtt mióta nem láttam, izeg mozog Ő is, mint én, mászok mindenre nagyon aranyos.
Tőlük ahogy eljöttünk kimentünk Ádám nagyszüleihez Árpádföldre. kertes házuk van udvarral így nekik medence van felállítva. Lilla is ott volt Zsuzsival az anyukájával. Nagyot pancsiztunk, csúzdáztunk a medencébe nagyon élveztem...:) Hazafelé már az autóban elaludtam, úgy elfáradtam.
Jó lenne anya nekünk is egy kertes ház kicsi kis kerttel, ahol nekünk is lenne medence ahol annyit pancsizhatnék amennyi jól esne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers