2009. október 25., vasárnap

9-10. fogam

Ma este fürdésnél anya kierőszakolta hogy benyúlhasson a számba, pedig nagyon nem akartam. Akkor érezte hogy alul már majdnem kint van, felül meg már megindult a 9-10. kis fogam. Rájött rögtön, miért voltam ma olyan másabb, miért aludtam csak egy órát, mert felsírtam s nem tudott visszaaltatni.
lefekvés előtt bekente nekem Dentinox-szal és kaptam Nurofen szirupot is, mert egy kicsit hőemelkedésem volt 7 órakor már nagyon fáradt voltam, apa kezében majdnem bealudtam, de aztán mégis 9 órakor sikerült elaludnom.
Ma értementünk a Corába a fényképekért, anya szétszedte kinek mennyit adunk, Manci néninek és Györgyikééknek be is vittük. Dominó nagyon nagy lett, már félek tőle, mert arcon nyalt, olyan magas mint én. Voltunk a Pólus Centerbe is, mivel ez van hozzánk a legközelebb ha venni szeretnénk valamit. kaptam is egy kabátot a játszótérre meg a kinti sétára, de olyan szép, hogy anya ezt is sajnálja.
Jó éjt nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers