2009. október 12., hétfő

laura és a nagy cirmos cica

Ma délután átmentünk Lauráékhoz. Mivel nagyon esett az eső apa azt mondta, eljön a munkahelyéről s átvisz minket. Amikor megérkeztünk, pont akkor ébredt fel. Csak nézett hogy kik is vagyunk mi. Én rögtön a padlón lévő játékokhoz siettem megnéztem ám mindent. Laura is jött játszottunk, pakolgattuk a játékait. Milyen sok játéka van, rengeteg. :) Ott uzsiztam meg anya előre készített uzsit, meg is ettük mindet Laurával. Neki is ízlett a gyümölcs özön. Aztán pufiztunk. Mindketten nagyon szeretjük...Van nekik egy nagy cicájuk, mivel én nagyon szeretem a cicákat is, mindíg mentem keresni a cirmost.:)
Nagyon jól éreztem magam nálatok, remélem nemsoká ti is eljöttök s itt játszunk az én játékaimmal, megengedem ám,hogy játsz velük, jó?
Sajnos fotók nem készültek, anya videózott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers