2009. október 8., csütörtök

különalvás- együttalvás-mi a jó mindenkinek?

Én még anyával alszom, anyuék szobájában 2 hónapos korom óta. Mindenki tudta, hogy ez nem lesz a legjobb megoldás, de abban a helyzetben ez hozott mindenkinek végre nyugodtabb éjszakákat. De most már 1 éves leszek, s anya eldöntötte itt lesz vége a nekem nagyon is jó világnak.
Először a délbeni alvást akarja a kiságyban aztán az estit is. Sok sok mindent olvas, vannak akik azt vallják, jó a gyereknek a szülő mellett 3 éves koráig, vannak akik meg a különalvás hívei.
Anyuék a különalvást szorgalmazták volna külön szobába, de nem sikerült akkor.
De segíteni fogok nekik, ügyes leszek s hamar megtanulok egyedül aludni, hisz ez már egy igazi nagyfiús dolog lenne.
Csak egy baj van, nagyon szeretem anyát, de a macit is szeretem, mindig megölelgetem s ha mellettem lesz a mackó akkor talán nem lesz olyan rossz. :) Biztos fogok jó nagyokat sírni, csak majd bírd hallgatni anya...:)
Egyszer úgy is a szobámban fogok aludni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers