2009. október 10., szombat

fogorvosnál-mama dolgozójában

Tegnap délelőtt anyával buszra szálltunk s elmentünk a Bosnyákig. Sok sok zöldséget vásároltunk aztán legyalogoltunk mama dolgozójáig, a kollégiumig. Nagyon örült, hogy bementünk, a munkatársainak is nagyon tetszettem. Miután eljöttünk elmentünk a szuper játszóra, majd fel mamához, ahol ettem -ittam s még a szomszédba Mátét is megnéztem.
Jót aludtam ott, felkeltem s mindenféle finomságot megkóstoltam. Marhapörit, hurkát szeretem a hasam...:) Ínyenc leszek! :)
Aztán jött is apa s mentünk az Örsre Éva nénihez, a fogorvoshoz. Apának kellett fedőtömés és megnézte anya fogait is és az én 8 fogamat persze. Éva néni még csak fényképről látott, ja és anya pocokjában amikor még ott laktam.
nagyon tetszett a fogorvosnál, nem féltem a fúró hangjától sem, lehet fogorvos leszek? Anya nagyon szeretné!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers