2009. október 17., szombat

szülinapi partim :)





Ma tartottuk meg az első szülinapomat! Csak rokonok voltak, de jövőre már a kis barátaimat is sok szeretettel várjuk.
Mire a délben kezdődő alvásomból felkeltem már Misi itt volt a s minden elő volt készítve a vendégek fogadására. Lufik felfújva, sütik és szendvicsek készen, kezdődhet a zsúr.
Mikor mindenki megérkezett egy kicsit megszeppentem de hamar feloldódtam. Fura volt, hogy mennyi ember van itt.
Amikor anya behozta a nappaliba az etető széket nem értettem mit akar, de aztán elém tett egy tálcán valamit ami kiderült ehető, ez volta szülinapi tortám. :) Némo halacska volt fehér marcipán borítással egy mólus marcipán figura és egy szál gyertya égett rajta. Az égő gyertya nem foglalkoztatott de anya engedte hogy hozzá érjek,majd bele túrjak a tortába aminek nagyon örültem, hisz amikor eszünk ilyet nem enged meg. :) Ez nagy öröm volt. És a torta nagyon finom volt. Mivel minden finomság volt most mindenből kaphattam. Általában vizet szoktam kapni napközben, de most...Sió eperkoktélt ihattam és az jobban is csúszott. Anya máskor is athatnál ilyet, finom volt.
Sok sok mindent kaptam aminek nagyon örültem. Fa színes kockákat, Nagy macit, verdás játéktároló dobozt, egy zöld színű autót a verdákból ami ha hozzá érsz vagy valaminek neki ütöd megszólal, 4 db Kis Vakond lapozó könyvet, altató -zenélő plüst, fa motorikus készséget fejlesztő játékot (nem tudom mi a megnevezése). Karcagi papától és Misitől egy csúszdát, amit itt Pesten veszünk meg.Apa és Laci le is ültek velem kockázni, mintha Ők is még gyerekek lettek volna.
Mamától egy kabátot kapok, amit mi veszünk meg. Máskor is de jó lenne együtt játszani.
Jó volt hogy eljöttetek, örültem nektek és köszönöm az ajándékokat! Már jövőre meg is köszönöm nektek, nem csak gagyogok, oké?
:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers