2009. december 7., hétfő

December 6-Mikulás

Amikor tegnap reggel felébredtem nem tünt másabb reggelnek , mit a többi. anya odavezetett a csizmámhoz, ott volt egy piros csörgős anyagú zsák, meg sem akartam fogni. Mondták apával, hogy itt járt nálam a Mikulás, csak még aludtam, s ezért lerakta nekem a csomagomat a csizmámhoz. Amikor anya elkzdte kibontani s megláttam, hogy mi mindent is hozott nekem a nagyszakálú, rögtön újjongtam, hisz volt benne zott monte, kinder tejszelet, picike túrókrám a kedvenceim. Fel is bontattam a túrókrémet, de csak a szemem kívánta, nem ettem meg mindet.
Délután már elalváskor mondogatta anya, hogy délután átjön Palkó és náluk is járt a Mikulás s hagyott ott valamit nekem. Hozott is egy nagy Mikulásos szatyorban minden finomságot, egy kis falat szaloncukrot megkóstoltam, de én még ilyen fajta édességet nem eszem.
Képzeljétek ez az öreg Mikulás mindenhol jár, még Szőnyi Petiénél is hagyott nekem egy kis csomagot! Hogy tud ennyi helyre elmenni ???:)
Azt hiszem többször jöhetne a Télapó nemcsak december 6.-án. :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers