2009. december 3., csütörtök

Meningococcus 2-egészséges rendelésen

Tegnap anya csak annyit mondott, hogy korábban kell felkelnem, mert megyünk megnézzük a doktor nénit és a védőninit. A szuriról szó se volt, még anya sem tudta hogy kapni fogok. A jobb válamba kaptam s ahogy adoktor néni beszúrta bömbölni kezdtem és szúrós szemekkel néztem rájuk. Apa elvitt minket kocsival, haza meg egy kis kerülővel jöttünk busszal, így ott uzsonnáztam meg.
Kiderült, hogy fogzománc kopásom van, hiányom így szednem kell zymafluort 1 hónapig aztán 1 hónap szünet majd így váltakozva, amíg azt nem mondják most már elég lesz. 
Este nagyon hisztis voltam, any mondogatta is, hpogy nem is a meningo ellen kaptam hanem ez valami hiszti injekció volt. De mostmár csak egy van hátra a 15 hónapos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers