2009. december 18., péntek

Manci néninél

Tegnap nagyon sokáig hagyott anya aludni, 15.10 kor keltett, de kb még 20 percig még nagyon kómás voltam. Kisütöttük együtt a rántott sütit, mert én segítek ám főzni...:)
Apa telefonált, hogy benéz Manci nénihez, így mi is útra keltünk a másik utcába. Palkó is akkor állt le a nagy autójával, egyszerre érkeztünk. Dominó kutyus aki már óriási hátra volt zárva csak a hangját hallottuk és Árcsit se volt sehol, Palkó nem hozta el.
A cipőnkkel bevittük a latyakot így anya a felmosóval gyorsan magunk után felmosta a latyakos koszos vizet de megláttam hová rakja el és már mentem is a felmosóért és én is felmostam mindenhol. manci néni nem is hitt a szemének, hogy milyen ügyes vagyok, hogy ennyire segítek.
Amikor mentünk el adtam neki és Palkónak is puszit és Palkót jól meg is öleltem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers