2009. december 2., szerda

Délelőtt Vanda, délután Dorina-játék, móka, kacagás

Szerencsés helyzetben vagyok, nekem udvarolnom sem kell, hozzám házhoz jönnek a csajok! :))))
Vanda délelőtt jött át hozzánk, délután pedig Dorina. Mindeketten nagyon szép lányok, körül vagyok véve lányokkal. A környékünkön sok a hozzám hasonló korú gyerek s rengeteg a lány, reméljük ez 16 év múlva is így lesz. :)
Jót játszottunk velük, megmutattam nekik milyen jól tudok már motorozni.
Tegnap olyan dolgokat kitaláltam játszás képp, anya csak fogta a fejét...
Miután Vandáék elmentek anya kitalálta süssünk valami sütit gyorsan, így kakós muffint készítettünk. Én is kavartam, segítettem ahol tudtam. Ennek egy tojás lett az ára, az bizony összetört, de a muffinok nagyon finomak lettek. :)
Hétfő este egy újabb dísz felkerült az ünnepekre hangolódás címmel, ezt is ana készítette. Nagyon meg akartam szerezni, de nem adta oda. Amikor a létrát behozta nagyon örültem, imádok a létrára felmászni s olyankor büszkén mondom a magamét.
Az egyik új szórakozásom a még bébi koromban használt kis kádamban való ücsörgés. A kádat anya a pelenkázó alatt tartja, és most rájöttem milyen jó móka lesz kis be szállni bele és ott ücsörögni egy kicsit. :)
Íme pár kép:


 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers