2009. december 23., szerda

nagytakarításból szobaátrendezés

Ma anya nagytakarítást tartott a nappaliba, amiből átrendezés lett. Karácsony lesz, vendégek is jönnek majd így muszáj rendnek és tisztaságnak lennie amíg én azt hagyom..:)))
Apáéknak több elrendezési ötletük is volt tologatták a bútorokat amit én nagyon élveztem nem is akartam menni aludni. De anya kettő előtt elvitt a szobámba s nagy küzdés árán aludtam egy órát s amikor felkeltett azon nyomban kipattant a szemem, hagy nézzem gyorsan mit ügyeskedtetek apával...
Kimentünk sétálni is végre, nem volt már fagyos hideg, jöttek Vandáék is , majd uzsi után átmentünk Vandáékhoz anya elkért egy receptet a holnapi ünnepi vacsorához. De arról majd holnap részletesebben ha lesz rá ideje anyának mert sokat kell főzőcskéznie, meg jön a Jézuska is de hozzátok is megy biztos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers