2009. december 25., péntek

Szenteste





A tegnapi napunk nagyon jól sikerült!Délelőtt pával elmentünk mamához, hagytuk anyát sütni-főzni s mire hazaértünk már majdnem kész is volt a finom ebéd. Előtte apa kinn az erkélyen a fát belevágta a talpba, nagy izgalommal néztem az erkélyajtóból őt. Nem sokat aludtam s mire felébredtem egy szépen feldíszített fa állt a szobába, nagyon tetszett. Alig mertem hozzáérni és a gömbökhöz is óvatosan közelítettem. Aztán jött a Jézuska ajándéka...:) kaptam egy cirkusz vonatot, sínpályával, zenél, világít...nagyon szuper!!!:))))Eleinte csak néztem, anyáéknak jobban tetszett majd este már másztam a zakatoló mozdony után...:) Egész este együtt játszottunk apáékkal, nagyon jó volt!
A második Karácsonyom is nagyon szép!
Remélem mindenkinek legalább olyan szép szentestéje volt, mint a miénk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers