2009. december 16., szerda

Esik a hó- szánkózni jó! :)





Ma reggelre 1-2 cm-es hó esett. Kimentünk anyával sétálni azért babakocsival és olyan furcsa volt hogy hullik valami hideg. találkoztunk Emesével és az Anyukájával Andival is, majd jött ki Vanda is. Nagyon tetszik a hó.. Ancsa kocsijáról söprögettem le a ráhullott havat, majd térdre borultam s figyeltem. Még le is feküdtem a hóra s anya nem szólt semmit csak nézett. A boltból visszafelé jöttel Nóriék is, Nóri és Peti szánkón ülve, Timike babakocsiba.
Peti megengedte hogy kipróbáljam a szánkójukat és nekem is kell egy szánkó anya, mert nagyon jó volt. Beleülős szánkó és csak húzott a Peti majd Vanda is beült mellém illetve elém, de az nem tetszett, mindig le akartam lökni.
Annyira jól elvoltunk, hogy fel sem akartam jönni... Azt hiszem egy jó kis szánkót be kell szereznünk..:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers