2010. április 15., csütörtök

1,5 éves vagyok :)


Ma vagyok másfél éves! Apáéknak ez olyan furcsa, mert azt mondják, még most születtem.
Pedig azóta sok idő eltelt s mennyi mindent tudok már...
Beszéd:
Mindent megértek, kivéve azt, hogy a motorral nem lehet lemenni a járdáról, csak ha anya mondja s akkor is csak vele. Ezen kívül mindent értek, ismerem a tárgyakat csak nem akarok beszélni. Amit mondok az a nem és a Thomas. Ez a kettő de ezeket mindig.
Ha ismert dal szól akkor dúdolászom, kezdek énekelni tanulni.
Hosszasan beszélek másokhoz vagy akár a macihoz.
Mozgás:
nagyon eleven vagyok, futok, sétálok, bemászom az ágyam alá, ugrálok, szökkenek.

Társas élet:
A rokonokat, barátokat akár fényképről is felismeri s puszit ad nekik. Apát nagyon szereti, minden reggel az ablakba állva integetünk s puszit küldünk neki munkába menet.
Ha idegen jön hozzánk vagy mi megyünk idegen környezetbe maximum 10 perc s feloldódik.
Szereti a gyerekeket, remélem a bölcsibe is hamar megszokja majd a gyerek társaságot.

Evés, ivás:

Mindent eszem amit anyáék, de szoktam kapni bébi ételt. Spenótosat és a lazacosat. Mindent szeretek, nem válogatok. Virslit mindig s mindenhol, a milkás túró rudi és a tejszelet a nasi kedvenceim.
Inni szépen iszom már pohárból, kanállal még elég kis ügyetlenül eszem. Vizet szoktam inni, a tejet anya még 3 éves koromig nem fog adni, addig a Milupa Junior italt iszom, nagyon szeretem. Vanda cumijából vagy kulacsából mindig tömérdek mennyiséget képes vagyok legurítani. A másé mindig jobb. :)

Alvás:

Egyszer alszom napközben tavaly nyár óta ebéd után 1,5-2 órát s így 10 felé alszom el 7,30-7,45 ig. Amióta nagy ágyban alszom azóta minden rendben van, a rácsos kiságyat nem szerettem.

Röviden ennyit magamról. Sziasztok!
Foghelyzet:
Már csak 4 fog kell és megvan a teljes fogsorom!:) Ez az utolsó 4 is már lassan kijön, szenvedünk vele már kb 1 hónapja.

Magasság, súly kérdés:

86-87 cm vagyok, a súlyom 12,5 és 13 kg között ingadozik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers