2010. április 5., hétfő

Locsolkodás



"Kinyílt az ibolya húsvét hajnalára,
Csepegjél, rózsavíz erre a kislányra.
Rózsa víztôl, majd meglátod, szép es ügyes leszel,
Ugye, kislány, a zsebembe piros tojást teszel? "

Az idei húsvéton locsolkodtam először, tegnap mamát és Anitát ma pedig délelőtt voltunk Marciéknál és Dorináéknál, délután pedig már apával is Manci néninél, Petiéknél és Györgyikééknél.
Reggel szépen felöltöztem, anya elrakta nekem a locsoló kölnivizet s mentünk locsolni. Jót aludtam kifáradtam a locsolásban...:) Manci néninél a Domi kutyánál akartam lenni, nem pedig bent. Petiéknél nagyon jól elvoltam, örültem hogy átmentünk. Anyát is meglocsolt a Peti s kapott Kinder tojást, Timikének vittünk ropit, Nóri pedig egy tábla csokit kapott.
Ma nagyon sok tojást gyűjtöttem, egyet mivel teljesen széttörtem megehettem. Nagyon finom a Kinder tojás.
Idén még nem tudtam verset mondani, de jövőre már mondok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers