2010. április 16., péntek

piacozás



Tegnap reggel anya kitalálta, hogy menjünk el mamához, s előtte nézzünk be a bosnyák piacra.
9,40es busszal mentünk, mama várt a Bosnyákon minket s mentünk piacolni. Nagyon sokan voltak, rengeteg árus volt a külső részen cigány zene szólt, ment a mulatozás.
Vettünk rengeteg zöldséget, gyümölcsöt. Friss magyar epret, sóskát is vettünk.
Mama gulyás levest és palacsintát készített ebédre, majd aludtam egy kevéskét is.
Ki is mentünk a nagy játszótérre ahol sokat csúszdáztam, majd lejött a mama is s sétáltunk egy nagyot amíg apa megérkezett. hazafelé bementünk a Corába s otthon a sok sok dolgot segítettem anyának elpakolni.
Nagyon jól érzem már magam mamáéknál, amióta anya kedden és csütörtökön iskolába jár addig én mamánál vagyok. Muszáj is megszoknom, hisz a nyáron 2 vagy 4 hetet kettesben leszünk nap közben, amíg anya dolgozni fog. De ez még messze van, addig erre nem is gondolunk még.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers