2010. április 8., csütörtök

Játszótér

A játszótereken megnőtt a gyerekek száma a jó idővel. Már nem csak én vagyok ott Vandával és Dorinával, délelőtt is nagyon sokan voltunk. Sokan jönnek a kertes házaktól is, de így is maradt a lány uralom.
A bokrokat nagyon szeretem, mániám, hogy be akarok menni a bokorba s persze ebbe segítőim Vanda és Dorina. Jönnek ők is, de anya nem érti miért jó a bokor közelében???
Lassan a triciklit is előveszi nekem anya, csak valami tolós megoldást kéne kitalálnia rá apának, de sokat dolgozik így mindig el is felejtődik.
Most hogy már jó idő van végre egyre kevesebbet vagyunk a lakásba. 10 órakor elmegyünk a boltba s a játszóra, délben eszünk majd alszom 1 felé. 3 körül anya felkelt s 4 körül ismét lemegyünk 5-6 óráig. Dorinának a jó, ők kertes házban laknak s most kapott saját homokozót. De jó lenne nekem is egy saját homokozó csúszdával s amíg anya takarít én kint rosszalkodnék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers