2010. április 28., szerda

villamosoztam

nagyon tetszenek nekem a tömegközlekedési eszközök, nagyon szeretem a trolit és a villamost. Ha autózunk s látok egyet mutatom, hogy ott megy.
Ma délelőtt Marciékkal elmentünk Újpestre oda busszal mentünk de vissza a 12-es villamossal. Pont elment előttünk egy így egy kicsit várnom kellett a villamosra de olyan élmény volt ez az első villamosozás, amit nem lehet leírni. Csak ültem táltott szájjal s figyeltem merre megy, anya amikor megkérdezte, hogy tetszik e a villamoson utazás csak nagyokat bólogattam, hogy igen. Miután leszálltunk róla integettem és még puszit is küldtem a sárga villamosnak.
marci is kérdezte, hogy mikor utazunk legközelebb megint a villamossal, szerintem ha tudnék beszélni én is ezt kérdeztem volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers