2010. április 21., szerda

utolsó oltás

Ma délután megkaptam az utolsó oltásomat. Már be se akartam menni a rendelőbe, hisztiztem, hogy ki akarok menni aztán amikor a doktor nénihez bementünk hangos ordításba kezdtem s mutogattam ki.
Fájdalmas sírás közepette kaptam meg az utolsó szurimat. Mivel még folyik az orrom anyának írt a doktor néni egy homeopátiás gyógyszernek a nevét, amit haza felé meg is vettünk.
Rossz hír, de én ezt még nem tudom, hogy a nyár elején el kell mennünk sebészhez, mivel a kukacom le van nőve s ezt csak egy sebész bácsi tudja meggyógyítani. Azt mondta doktor néni anyának, hogy egy hétig fáj, kapok majd érzéstelenítőt hamar túl leszek rajta. Ez a fügyi gond sok kisfiúnál gond.
Nyáron majd apával megyek legközelebb egészséges rendelésre, mert majd Ágnes védő nénim kiállít majd egy papírt a bölcsire.
Most megyek apával Spárba és Dm-be. Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers