2010. március 7., vasárnap

7 végén




Tegnap nagyon mozgalmas napom volt. Reggel ahogy mindenki felkelt elmentünk az Auschanba vásárolni, kaptam egy Thomas könyvet, amelyhez egy kis vetítő is van. Tegnap este ki is próbáltuk.
A déli alvásom után elmentünk a Brendonba megvenni azt a falvédőt amit anya a neten nézett ki, s utána mentünk mamához. Mama testvére Erzsike is ott volt s nagyon örült nekem. Kaptam tőle egy nagy könyvet, mamától meg 3 autót, az egyik egy útmosós autó, az egyik munkatársa vitte neki, mert az ő unokájának nem kell már. Most annyira nem vagyok nagyon autós, most a meséket szeretem nézni, főleg ha az a Kis Vakond. haza felé jövet bementünk a Dm-be nekem pelusér és tejecskéért s anya kapott 5 percet, hogy gyorsan benézzen a kreatív hobbi boltba.
Nemsokára felkelek s megyünk a Praktikerbe csavarért s valami megoldást kell addig apának kitalálnia, hogy hogyan is teszi fel nekem a falvédőt. Ehhez is megvásároljuk ami szükséges.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers