2010. március 16., kedd

bölcsiben voltunk

MA délelőtt beiratkoztunk a bölcsődébe. Jöttek Erikék is és Marci is, Erik végig aludta az egészet, amíg az anyukája őt is beíratta. Mi ketten már biztos hogy megyünk ősszel, azt mondta az igazgató néni anyáéknak s egy csoportba is tesznek minket. Anyával amíg vártuk Ildit, Erik anyukáját bekukkantottunk az egyik foglalkozó szobába, ahová én be akartam menni s nem akartam megérteni, hogy nem lehet. Jó nagy hisztit rendeztem, hogy de én maradni akarok.
Mi ketten már szeptember elsején kezdünk, mivel anya már nyáron kezd dolgozni. Anya azt mondta, hogy itt egész nap csak játszani fogok, ez nagyon jól hangzik nem????:)
Sétáltunk oda-vissza s fújt rendesen a szél, anyának egész délután fájt is a feje. Délután sütöttünk együtt kakaós muffint apának, holnap lesz a névnapja. Nagyon szeretek anyának segíteni mindenben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers