2010. március 22., hétfő

hisztis hétvége



A hétvégén különösen hisztis voltam. Hogy miért? Ki tudja... Jön 4 fogam, az utolsó 4 aztán már meg is van a teljes fogsorom, juhééé :) Ez nagyon megvisel, de hogy ettől legyek hiszti gombóc....
Szombat reggel kezdődött, amikor apa dolgozni indult, én is le akartam menni, de anya azt mondta majd később, előbb a burgonya pürét el kell készítenünk. Ezen nagyon felmérlegeltem magam, bőgtem, őrjöngtem, csak a kabátomat húztam s az ajtó előtt álltam, hogy értse már meg anya, hogy le akarok menni.
Amikor anya kész lett s mondta h lemegyünk motorozni kezdtem lenyugodni, meghallottuk Vanda hangját s anya leszólt az erkélyről nekik, hogy megyünk mi is le. Ahogy leértünk s a motoromra pattantam már nem is volt semmi bajom. Előtte jól kiüvöltöttem magam, csak folyt rólam a víz.
Ebéd után még bepróbálkoztam egy hisztivel, de nem sikerült, anya lefektetett aludni s nagyon jót aludtam.
Délután elmentünk mamához, ahol 10-15 perc után már az ajtóban álltam, hogy menjünk le....Anya levitt arra a nagyon jó kis játszóra s csúszdáztam, nagy volt a boldogság. :) Jött mama és apa is utánunk, nagyon örültek, hogy ilyen jól érzem magam.
vasárnap átmentünk Újpalotára Lacit felköszönteni s ott is elkezdtem a hisztit, a zokni levételért. Mostanában nem szeretem a zoknit, folyton leveszem-levenném.
Ez a hétvége ilyen hisztisen telt de lesz ez jobb is....:)
A kép amin épp a zokni levételért hisztizek...anya szerint nagyon csúnya aki hisztizik. Ez igaz?
Anya karjaiban a legjobb...a másik kép

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers