2010. március 9., kedd

kölyök parkban




Ma délután Vandáékkal és Dorináékkal elmentünk az újpesti kölyök parkba, ami kb. 5 percre van tőlünk autóval. Dorina jött az anyukájával értünk, apa már reggel kivette az autós ülést az autónkból s sikerült is betenni Dorina mellé. Anya gyorsan elszaladt a kukához a szeméttel én azt hihettem, hogy Kingával hagy s nagyon sírtam, még az autóban is amikor elindultunk sőt a kölyök parkba sem akartam nyakából lejönni, csak bőgtem s öleltem.
Nagyon nagy terület s mennyi mindent lehet mókázni... Először egy labdákkal teli részbe mentünk amibe két csúszda is futott. Mindenkinek nagyon tetszett. Aztán ugráló váraztunk, szaladgáltunk, anyáék is jól kifáradtak. Szerdánként féláras, így megbeszélték anyáék, hogy minden szerdán eljövünk ha tudunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers