2010. március 15., hétfő

mozgalmas hétvége





A hétvégén vidéken voltunk, Karcagon. Itt lakik papa Misivel és anya barátai is. Reggel korán indultunk így az autóban oda fele el is aludtam. Vittük a mini dvd lejátszónkat a kisvakond mesémmel, néztem azt is így gyorsan eltelt az a 2óra. Nagyon jól bírtam az utat. Lepakoltunk s még délelőtt elmentünk Misivel a Tescoba, segítettünk neki bevásárolni. Papával szemben lakik a húga Ica néni akinek van macskája is, a nyáron a kiscicák fülét jól meghúzgáltam nála, de most a vörös cicát Félixet nem bántottam, csak próbáltam simogatni. Miután megebédeltünk Ildi is megérkezett Sanyival. Anya nővéréék Bucsán laknak,Karcagtól nem messze egy faluban. Apával otthon maradtam s aludtunk amíg anyáék bementek a kórházba papához.
Elvittük haza Ildiéket. Zsuzsával anya barátnőjével kora este még beültük egy kávézóba, majd az esti fürdés után hamar elaludtam.
Másnap is cicáztam, láttam tyúkokat, kutyákat.
Hamar eltelt ez a hétvége s anyáék jól elfáradtak. Tegnap egész nap nem is aludtam, így este 9 kor már aludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers