2010. március 28., vasárnap

vasárnap délután





Az óra átállítás miatt most már sokáig világos van, erre vártunk egész télen. Délután elmentünk apáékkal az Árpád úti felüljárónál lévő hajós játszótérre. Ha arra járunk az autóból mindig áhítozva mutatom, hogy oda-oda szeretnék menni s ma el is mentünk s milyen jót játszottam...
Apa felment a hajóra anya feladott s mentünk végig, csúszdáztam a gyors és a kanyargós csúszdán s nagyon jól éreztem magam. Hazafelé bementünk Manci nénihez, felnéztünk Szilvihez és megnéztem a Domi kutyát is. Minden nap el kell mennünk megnézni a játszótérre menet. nagyon szeretem a Domino kutyát csak az a baj, hogy anya nem engedi, hogy vele játszak, mert túl nagy, pedig még 1 éves sincs.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers