2010. március 25., csütörtök

csavargós délelőtt

Ancsáékkal már a múlt héten megbeszéltük, hogy a mai délelőtt csavarogni megyünk Újpestre. Újpest központig bebuszoztunk aztán jártuk a boltokat, nagyon élvezte mindenki. Az egyik üzletben ránk szóltak, hogy a gyerekeket a baba kocsiban kellett volna hagyni, biztos nem volt gyerekük, hogy tudják, nem szeretünk mi annyira a kocsiban lenni ha olyan sok érdekes dolog van körülöttünk. Vanda és én is kaptunk jó sok ruhát, én leginkább rövid nadrágokat kaptam, tavaly alig tudott anya nekem venni párat, most lesz sok szép új nadrágom. Anya is vett magának két felsőt, csak apa nem kapott.
A Víztoronyig lesétáltunk, benéztünk a Deichmannba, a Mcdonad'sban meg ettünk sült krumplit és sajtburgert. A sült krumpli nagyon ízlett nekem, csak tömtem a számba befele. Anya nem vitt fényképezőt de Ancsánál volt, így ha jó lesz a számító gépe akkor megkapjuk mi is a mekis ebéd képeket.
Hazaérve egy perc alatt elaludtam, jót alszom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers