2010. december 30., csütörtök

2010

Az idei évünk igen mozgalmas volt. januárban leszoktam a ciciről, kaptam leesésgátlós ágyat így azóta egyedül alszom a szobámban. :) Volt Nono nálunk aminek nagyon örültem!
Anya Május közepétől vissza ment dolgozni, de csak Júliusban kezdett így a nyarat Vandával kezdtem majd Mamával s 2 hetet Apával voltam s aztán az utolsó héten a bölcsi előtt ismét Vandával voltam. Nagyon haragudtam Anyára, hogy nincs velem egész nap, nem is adtam neki egy ideig puszit.
Szeptemberben bölcsibe kellett mennem...pedig nem akartam de nagyon megszerettem. Ági néniék nagyon kedvesek s a gyerekek is. Szinte már szobatiszta vagyok, csak alváskor s ha megyünk valahová akkor kapok pelust.
Decemberben jött a Mikulás majd pár napot a madarász utcai kórházban voltam, s itt volt a Karácsony s most meg holnap az utolsó nap lesz az évben.
Anya nagyon szeretné, ha jövőre megtanulnék már beszélni.
Sokat játszottam, huncutkodtam idén is. Ami a számokat illeti 14 kg vagyok s 92 cm. Felsőkben a 92-es méret már épphogy jó, nacikban még a 92-eseket hordom. 25-ös cipőket hordok. A zoknit s harisnyát idén sem szerettem meg.


Nono




Vandával a kis barátnőmmel



a bölcsiben alszom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers