2010. december 4., szombat

Mikulás partyn

Ma anyának a munkahelye Mikulás partyt rendezett a dolgozók gyerekeinek. A 11. kerületbe mentünk 2-3 ig volt az érkezés, 3-tól Bábelőadás volt de a nagyobb gyerekeknek voltak kézműves foglalkozások is. A kis gyerekeknek volt egy elég nagy rész csak játszós rész mint egy játszóház: kis konyha, csúszda, alagút. legók és stb.
A báb előadáshoz még kicsi vagyok de próbáltam figyelni. A játszó rész nagyon jó volt. Volt minden korú gyerek a 4 hónapostól egészen a 14 évesig. A pici babákra nagyon figyeltem az egyiknek még a fejét is megsimogattam.
Amikor jött a Mikulás (Tegnap anyával a Híradóban láttuk, hogy repülőn érkezett a Mikulás s Anya mondta, hogy ma elmegyünk találkozni vele)a nagyobb gyerekek gyorsan odarohantak. Mindenki kapott tőle egy egy csomagot az én arcomat meg is simogatta.
Nagyon jól éreztem magam, a haza úton el is szundítottam. :)

A báb előadás


Táncolok



Mikulás :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers