2010. december 12., vasárnap

ügyeleten

Tegnap este és éjszaka nagyon rosszul voltam. csak köhögtem s köhögtem s nagyon rosszul vettem a levegőt.Anya ott is aludt velem, vagy inkább csak feküdt. Reggel aztán apát kiugrasztottuk az ágyból,hogy menjünk el az ügyeletre. Tavaly megszűnt a kerület gyermekügyelet így a 13. kerületbe kellett mennünk.Felháborító azért, hogy a 4, 5, 6, 7, 8, 14 és 15 kerület a 13. kerületi ügyeletre menjen és ha valakinek nincs autójuk? Pont akkor jött ki egy apuka a kisfiával s mi be is mehettünk. A doktornéni nagyon aranyos volt, megvizsgált s rögtön kaptam befújó spray-t majd apával kimentünk s anya benn maradt. heveny bronchitisem van, kaptam antibiotikumot és a hörgők görcsösségének megszüntetésére (asztmás rohamokra) egy másik oldatot. A doktornő nem tartja kizártnak, hogy asztmám van. Ha furcsán fogom venni a levegőt vagy szaporábban akkor mennünk kell a Bethesda Kórházba. Éjszaka így vettem a levegőt.
Hazafelé végig aludtam az utat majd mesét néztem s most ismét alszom. Anya megint belém erőltette a gyógyszereket...
remélem jobban leszek s nincs asztmám.

1 megjegyzés:

  1. Sziasztok!

    Nagyon sajnálom, ezek rossz hírek. :(
    Szorítok, hogy hamar meggyógyuljon Bálint. Ez a spray nagyon szuper, nekünk is gyógyulást hozott. Kitartás, nagyon aggódhattok. :(
    Gyógypuszik!
    Rami

    VálaszTörlés

Lilypie Third Birthday tickers