2010. december 10., péntek

Bölcsis fényképezés

Ma nem mentem bölcsibe, hosszú hétvégézem Anya ma szabin van.
10-re mentünk a bölcsibe, mert ma volt a fényképezés. Szép ruhát vettem fel, de ez sem vigasztalt meg, nagyon akartam nem akartam ott lenni.
Egy másik csoporthoz mentünk át ott várt minket a fényképész bácsi.
Túl estem a fotózkodáson, majd meglátjuk milyenek lettek a képek! :)
Vanda átjött hozzám, csináltunk felfordulást a lakásban..:) Nálunk is ebédelt. NAgyon jó volt, hogy ebédre is maradt.





2 megjegyzés:

  1. Egyem meg, olyan édes, ahogy pityereg az elegáns kis mellénykéjében! :) Puszilunk, Bálint!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon édes volt, nem tudtam , hogy sajnáljam szegénykét vagy elnevessem magam. Sajnos ilyenkor nekem rendezi a műsort...:) Szép hétvégét neketek.
    Pusz:
    Csilla és Bálint

    VálaszTörlés

Lilypie Third Birthday tickers