2010. december 18., szombat

hull a hó...

Ma egész nap esett a hó! Délután miután felébredtem elmentünk szánkózni, de valamitől féltem talán, nem tudni miért nem akartam a szánkóra ülni így azt apa húzta anya meg engem vitt. Manci nénit és Dominót megnéztük, majd elmentünk a Corába vásárolni, de indulás előtt az autót e kellett takarítani amiben aktívan részt vettem ám! :)
Ne szeretem a telet, mert nagy vastag ruhákat kell felvennem s alig lehet rendesen benne menni, túl vastag leszek bennük.
Mivel jól viselkedtem kaptam Kinder tojást...:) Mint mindig most is megnéztük anyával az állat kereskedésben a nyuszikat és a papagájokat. Mennyire szeretem az állatokat!
Este beszéltem Nonommal is, ma már mutattam a monitoron a Skype szimbólumát s mondtam anyának Nono, Nono ( Ő dédi papán aki Svájcban lakik).
Nálatok esett a hó? Szerettek szánkózni?





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers