2010. december 24., péntek

Mit hozott a Jézuska?

Az idei már a 3. Karácsonyom s idén már én is díszítettem a fát.Mire felébredtem a nappaliban volt a fa s én adogattam a díszeket apának és anyának. Nagyon tetszik nekem, jó nagy csillog villog! :)
A Jézuskától ajándékot is kaptam, hogy mit vagy miket? Aminek a legjobban örültem mozdonyokat! :) Különleges fényezéssel Thomast, Tobit és Percyt, Stenlyt, Emilyt a szenes vagonnal, Mollyt a szenes vagonjával, Percyt. Egyedül bontottam ki az ajándékokat s rögtön játszani is kezdetem velük. 3 órát elvoltam s még vacsorázni sem akartam. Tudták apáék, hogy minek ürülnék a legjobban s be is jött nekik!
Annyira örülök, hogy az egyik díszgömböt a fán meg is pusziltam! :)
Ez a decemberi hónap nagyon tetszik nekem, Télapó majd most karácsony! :)))
remélem ti is sok szép meglepetést kaptok s boldogok vagytok!

A mi karácsony fánk...


Kibontok mindent...

Az enyém.?! :)



az ajándékaim:)

:)))


:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers